Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
أثر تفاعل الاساليب المعرفية - المعالجات علي بعض أنماط التفكير والتحصيل في مادة الرياضيات لدي طلاب المرحلة الثانوية /
المؤلف
الشامي، جمال الدين محمد محمد.
هيئة الاعداد
باحث / جمال الدين محمد محمد الشامي
مشرف / صلاح أحمد مراد
مشرف / كارل ج. هيوبرتي
مناقش / فؤاد عبداللطيف أبو حطب
مناقش / محمد ثابت على الدين
الموضوع
التفكير.
تاريخ النشر
1994.
عدد الصفحات
477 ص. ؛
اللغة
العربية
الدرجة
الدكتوراه
التخصص
علم النفس التنموي والتربوي
تاريخ الإجازة
1/1/1994
مكان الإجازة
جامعة المنصورة - كلية التربية - علم النفس التربوى
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 539

from 539

المستخلص

the principle of individual differences is considered ane of the psychological phenamena that appleals the scientists of psychol-ogy and education for along time. many studies have recom-mended taking this important phenomene into consid during situa-tions and designing study programmes. then, curriculum designers and teachers should consider such individual differences when theyplan the tearning experiences.