Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
متطلبات التسويق الالكتروني ودوره في تحقيق التميز التسويقي من منظور العاملين بالبنوك التجارية /
المؤلف
محمد, محمد إبراهيم إبراهيم.
هيئة الاعداد
باحث / محمد ابراهيم ابراهيم محمد
مشرف / شيرين حامد أبو وردة
مشرف / محمد المسيري
مناقش / سهام نبيل سليمان
مناقش / ممدوح عبدالفتاح يوسف
الموضوع
ادارة الاعمال.
تاريخ النشر
2022.
عدد الصفحات
174 ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
الأعمال والإدارة والمحاسبة
الناشر
تاريخ الإجازة
27/12/2022
مكان الإجازة
جامعة كفر الشيخ - كلية التجارة - ادارة الاعمال
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 174

from 174

المستخلص

The study aimed to identify the requirements of electronic marketing and its role in achieving marketing excellence from the perspective of workers in commercial banks. • There is a positive correlation with statistical significance between the dimensions of electronic marketing represented in (electronic product, electronic pricing, electronic promotion, electronic distribution, electronic communication). And marketing excellence among workers in commercial banks in Kafr El-Sheikh governorate, with a confidence degree of 95%, there is a positive statistically significant effect of electronic communication as one of the dimensions of e-marketing on the marketing excellence of workers in commercial banks in Kafr El-Sheikh governorate, with a confidence level of 95%.” There are no significant differences. Statistically significant between the opinions of employees of commercial banks in Kafr El-Sheikh Governorate about e-marketing according to age, qualification, job and number of years of experience, with a confidence level of 95%.