Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
أثر الاعلان فى الأعمال الدرامية على سلوك الشراء :
المؤلف
عبدالمنعم, امل عبدالهادى.
هيئة الاعداد
باحث / امل عبدالهادى احمد عبدالمنعم
مشرف / طلعت اسعد عبدالحميد
مشرف / ناجى محمد فوزى خشبه
مناقش / عبدالعليم زكى حنفى
الموضوع
الإعلان. الدعاية. الإعلان بالسينما. السينما - إعلان. الدعاية السنمائية.
تاريخ النشر
2019.
عدد الصفحات
214 ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
الدكتوراه
التخصص
التسويق
تاريخ الإجازة
1/1/2019
مكان الإجازة
جامعة المنصورة - كلية التجارة - قسم اداره الاعمال.
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 214

from 214

المستخلص

The present study aims to test the relationship between the advert placement in Egyptian movies and purchasing behavior. The data were collected from 322 individuals of bachelor and postgraduate students in the faculties of commerce in Cairo, Mansoura and Ismailia. The study concluded that there is a significant relationship between the integrated advertising and purchasing behavior.