Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
أثر استخدام تكنولوجيا المعلومات على رضا العميل :
المؤلف
ربيع, أحمد حامد عبدالمجيد على.
هيئة الاعداد
باحث / أحمد حامد عبدالمجيد علي ربيع
مشرف / عبدالمحسن عبدالمحسن جودة
مشرف / مني ابراهيم دكروري
مشرف / نوال محمود النادي
الموضوع
تكنولوجيا المعلومات. التكنولوجيا - جوانب اجتماعية. تقنية المعلومات. رضا العميل. إرضاء العملاء.
تاريخ النشر
2017.
عدد الصفحات
103 ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
الأعمال والإدارة والمحاسبة (المتنوعة)
تاريخ الإجازة
1/1/2017
مكان الإجازة
جامعة المنصورة - كلية التجارة - قسم ادارة الأعمال
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 120

from 120

المستخلص

This study aims to determine the impact of Information technology on Customer satisfaction, an empirical study on Telecom Egypt customers in Dakhlia Government. In order to collect primary data, a questionnaire was designed and randomly data have been collected from some customers in Telecom Egypt. Sample size is 384, and The SPPS was used to analyze the primary data. Results of the study show that All components of Information technology are positively related with Customer satisfaction in Telecom Egypt. Also results show that all components of Information technology which represented in (Hardware, software, communications &computer networks, human resources skills, and data bases) as independent variables have a significant effect on Customer satisfaction as dependent variables in Telecom Egypt.