Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
تأثير الخدمات التفاعلية في المواقع الإلكترونية على كفاءة الاتصالات التسويقية في المؤسسات الخدمية المصرية :
المؤلف
عبدالغني, هاني فوزي.
هيئة الاعداد
باحث / هاني فوزي عبد الغني
مشرف / ميرفت محمد الطرابيشي
مشرف / عبدالعزيز السيد عبدالعزيز
مشرف / عبدالعزيز السيد عبدالعزيز
الموضوع
وسائل الإعلام. الصحافة الرقمية. مواقع الإنترنت. الإعلام - تقنية معلومات. الإنترنت - تقنية معلومات.
تاريخ النشر
2016.
عدد الصفحات
412 ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
الدكتوراه
التخصص
اعلام تربوى
الناشر
تاريخ الإجازة
1/1/2016
مكان الإجازة
جامعه جنوب الوادى - كلية الاعلام وتكنولوجيا الاتصال - تكنولوجيا الاتصال
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 412

from 412

المستخلص

The emergence of the Internet is considered a revolution in the field of
communication by all means. This is because of the internet’s unique ability to
transfer knowledge in different formats as it is able to combine text, audio, pictures
and images. In the recent years, almost all services organizations and other
organizations have employed this technology by creating websites, whether general
websites providing information or a social network to communicate with users to
learn about the services of the organization in order to increase the efficiency of its
marketing communications. This will help to satisfy the users’ needs through
communicating with them in the light of interactive services, especially because of
the severe competition between the organizations that provide similar services
whether it is industrial organization, economic or recreational, educational or working
in the cosmetics or communications or aviation and other field.
The problem is how to search and identify the interactive services in the websites and
know their impact on the efficiency of marketing communications in the services
organizations.
And so by trying to answer the research questions such as analytical study questions,
the questions of the in depth interview with marketers and the field study questions
and hypothesis.