Search In this Thesis
   Search In this Thesis  
العنوان
دور العلاقات العامة في خدمة جماهير العملاء داخل البنوك الحكومية والاجنبية :
المؤلف
زعزع، أميرة محمد عبده.
هيئة الاعداد
باحث / أميرة محمد عبده زعزع
مشرف / عايدة إبراهيم السخاوى
مشرف / نهلة زيدان الحورانى
مناقش / سامى عبدالرؤف طايع
مناقش / محمد سيد عتران
الموضوع
البنوك - إدارة. البنوك - علاقات عامة. البنوك - خدمات عملاء. البنوك.
تاريخ النشر
2016.
عدد الصفحات
250 ص. :
اللغة
العربية
الدرجة
ماجستير
التخصص
العلوم الاجتماعية (متفرقات)
تاريخ الإجازة
1/1/2016
مكان الإجازة
جامعة المنصورة - كلية الآداب - الإعلام
الفهرس
يوجد فقط 14 صفحة متاحة للعرض العام

from 7

from 7

المستخلص

This study seeks to identify the role of public relations in the masses of customer service within the government and foreign banks with an indication of the differences between them, and through the entrance of the four seasons and are as follows: the entrance is a prelude to a researcher make clear the importance of the role of public relations within the banks, came the first chapter to talk about the methodological framework of the message, the second chapter came to talk about the concept of service in the banks and the factors affecting the quality of the role of public relations within the banks and variables that banks control in the sample, and Chapter IV: Overall results of field study, and finally, this study has concluded seal shows the most important findings of the research